Konsultacijų vadovas

* Prieš kreipdamiesi į konsultantą, įsitikinkite, kad pas Jus paskutinė (naujausia) programos versija.

* Suprantamai užvardinkite laišką atitinkančiu temą pavadinimu – taip, esant reikalui, paprasčiau surasti Jūsų laišką.

* Parašykite įmonės pavadinimą bei įmonės kodą, kadangi konsultuojame tik turinčius galiojančią prenumeratą vartotojus. Būtina nurodyti būtent pirkusio programos licenciją vartotojo duomenis.

* Pasirinkite konsultanto, atitinkančio Jūsų klausimo pobūdį, adresą:

darbo su programa buhalteriniai klausimai – pagalba@edlonta.lt,

instaliacija, techniniai programos klausimai, klaidos pranešimai ir pan. – pc@edlonta.lt, programos įsigijimo klausimai, sąskaitų išrašymas, registracijapalaikymo bylos– pardavimai@edlonta.lt,

programavimo darbai, pageidavimai – info@edlonta.lt.

* Klausimą formuluokite konkrečiai, naudodami programos terminologiją. Atminkite, kad konsultantai nemato Jūsų duomenų, todėl sunku atspėti tai, kas bandoma pasakyti – pateikite klausimą taip, kad jis būtų aiškus ir kitiems.

* Į buhalterinius klausimus, į kuriuos buhalteris turi žinoti atsakymą ir be programos, neatsakome. Tam yra VMI, Sodra, Darbo inspekcija, audito kompanijos ir pan.

* Jei klausimas liečia įvestus duomenis, tiksliai aprašykite problemą, nurodydami konkrečią informaciją – dokumento numerį, datą (periodą nuo… iki…),  sumą, prekės kodą, ataskaitos pavadinimą bei jos formavimo parametrus ir pan. Būtinai prisekite duomenų bazės rezervą. Jei rezervas didesnis, kaip 5MB, jo el.paštu nesiųskite, o paprašykite pc@edlonta.lt sukurti Jums prisijungimą prie mūsų ftp serverio.

* Jeigu konsultantas užklausė kažkokios papildomos informacijos, tiksliai ją ir nurodykite.

 Ko rašyti/daryti neverta:

* Nesiųskite to paties laiško kelis kartus, galvodami, kad jis nėra gautas – į laiškus reaguojama 48 val. bėgyje darbo valandomis. Jei problemos sprendimas komplikuotas ir užtruks, Jums pranešime. Be to, siųsdami tą patį laišką, rizikuojate būti įtraukti į pašto sistemos SPAM sąrašą. Nesiųskite to paties laiško visais adresais – iš to jokios naudos, tik be reikalo apkraunate konsultantus papildomu darbu ir palėtinate atsakymą į Jūsų problemą.

* Tokie klausimai, kaip pvz.: „Kodėl pas mane nesueina analitika ir sintetika 475,06 Lt – pažiūrėkite kame problema…” – net nenagrinėjami, kadangi duomenų audito neatliekame. Tokius neatitikimus gali patikrinti tiktai pats vartotojas, kadangi tai yra jo duomenys, jo pirminiai dokumentai, jo operacijos, kurias žino tik jis. Sprendžiame tik konkrečius klausimus pagal konkrečiai nurodytus dokumentus.

* Gerbkite kitus ir nerašykite „Laukiame skubios pagalbos…, Skubiai…” ir pan., kadangi skubios pagalbos laukia visi. Taip pat nesiųskite laiškų, pažymėtų „aukštu prioritetu“. Kadangi laiškai nagrinėjami eilės tvarka, todėl laiške nurodytas aukšto prioriteto statusas tikrai neperkels Jūsų laiško į eilės pradžią, tik atvirkščiai – į jos galą. Visi mūsų klientai yra lygūs.

* Nerašykite nesusijusių su darbu su programa dalykų.

* „Ką aš ne taip darau?” – į tokį klausimą galima atsakyti tik stovint už nugaros ir stebint kas ir kaip buvo daroma.

 

 

Gaukite nemokamą konsultaciją bei pasiūlymą jūsų verslui

Džiaugiamės galėdami atsakyti į visus jums rūpimus klausimus ir padėti nustatyti, kurios iš mūsų paslaugų geriausiai atitinka jūsų poreikius.

Kas bus toliau?
1

Suplanuojame skambutį jums patogiu metu

2

Išanalizuojame jūsų poreikius

3

Paruošiame jums pritaikytą pasiūlymą

Nemokama konsultacija

Nemokama konsultacija galioja tik naujiems klientams, dėl
naujų paslaugų užsakymo, kitas konsultacijų sąlygas galite rasti čia